Hejsan!
Jag heter Cecilia Lange Ternevik och jag har arbetat med ekonomi och administration i snart 30 år.
På min meritlista har jag mångårig erfarenhet av löpande bokföring, kund & leverantörsreskontra, fakturering och budgetering. Jag har arbetat som ekonomichef men också drivit fastighetsbolag och arbetat med kassaredovisning och administration på Ica.
Min styrka är min flexibilitet. Min envishet löser problem. Min lojalitet arbetar för Ditt företags bästa.
Jag vill vara en tillgång i Ditt företag, inte ett företag som sköter Dina papper. Jag är övertygad om att mitt personliga engagemang kommer oss båda till glädje. Jag är inte nöjd om inte Du är.
Jag tror att det finns ett stort behov av avlastning när det gäller ekonomi och administration hos småföretagare runt om. Behovet ser bara väldigt olika ut hos de olika företagen.
Någon behöver hjälp att upprätta en budget, en annan vill inte alls hålla på med papper, en tredje vill ha hjälp med deklarationer och bokslut.
Det kan vara regelbundet, tillfälligt eller vid varje bokslut.
Varje vecka, månad eller bara en gång om året.
På det större företaget är det lätt att halka efter vid semester eller sjukdom. Kanske kräver en inventering mer personal.
Ibland vill man bara helt enkelt jobba med det man är bra på.
Oavsett hur behovet ser ut hos Dig tror jag att jag kan vara Dig behjälplig och du får välbehövlig tid över till annat.
Jag ser fram emot just Ditt samtal!